crisfred
LAWAK BODOH 1

Pada suatu ptg seorang wanita pergi berjumpa doktor gigi.........

Wanita : "Selamat ptg doktor !!!"
Doktor : "Ptg bole saya bantu?"

Sambil naik ke tempat tidur wanita tersebut lalu mengangkangkan kakinya... doktor itu terkejut dan berkata...

Doktor : "Maaf puan saya doktor gigi bukan doktor sakit puan..."
Wanita : "Saya tahu lagi pula saya tidak bermasalah dengan anu saya..."
Doktor : "Lalu kenapa puan mengangkang?"
Wanita : "Saya ingin doktor mencabut gigi suami saya yang tersangkut di anu saya..."
Doktor : "@#^*@%#&*????????"


LAWAK BODOH 2

Adalah satu suami isteri tinggal kat rumah diorang.....c suami asyik berfoya2 dgn pempoan len....

Suatu hari c isteri dah tak tahan dgn acting suami dier....

lalu dia pun nak bunuh suami nyer.....sebelum membunuh,adalah dialog diorang ni.....

Isteri::Bersedia lah untuk mati abang.....(sambil memegang pisau)

Suami::Ehhh....kenapakah kau nak bunuh aku?

Isteri::Aku dah tak tahan dgn kerenah abang!!!

Suami::Apakah niat yg lain mu membunuh aku? (sedang menangis)

Isteri::..........erm.....NAWAITU BUNUH ORANG GUNA PISAU KERANA ALLAH TAALA........agaknyer lah.......itu kot niat aku

Lalu suami pun mati........di bunuh..........bodoh punya isteri....mana ade niat camtu!!!

hehehehehehe.......

i got it from my friends to cheer up ur days.....
0 Responses